Top Ad unit 728 × 90

Koronavirus

Koronavirus, Recent

Omezení provozu na oddělení osobních dokladů

Omezení provozu na oddělení osobních dokladů a evidenci obyvatel
datum vystavení: 22.04.2016, datum stažení: 27.05.2016

Pro zlepšení podmínek při čekání a vyřízení žádosti u agend osobních dokladů a evidence obyvatel bude v měsíci květnu na tomto oddělení instalována vzduchotechnika.

Z toho důvodu dojde ke změně provozu oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel tak, že ve dnech 5., 6., 12., 13., 19., 20., 24., 25., 26. a 27. května 2016 bude oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel pro veřejnost uzavřeno.

O případných výjimkách z uzavření s ohledem na průběh stavebních prací budeme veřejnost každý týden informovat na internetových stránkách města.



Z uvedeného důvodu pro ostatní dny dochází naopak k rozšíření úředních hodin

Po (2., 9., 16. a 23. května 2016)     7,30 - 17,30

Út (3., 10. a 17. května 2016)           7,30 - 16,30

St (4., 11. a 18. května 2016)           7,30 - 17,30

 Od 30. května 2016 pak bude na oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel opět zaveden běžný provoz.

Jakékoliv případné dotazy vám rádi zodpoví pracovníci oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel MěÚ Trutnov na telefonních číslech 499 803 220, 499 803 115, 499 803 326, 499 803 224.

Děkujeme za pochopení
Mgr. Leoš Křemenský
vedoucí odboru správního


Omezení provozu na oddělení osobních dokladů Reviewed by J.R.Roup on 24.4.16 Rating: 5

Žádné komentáře:

Připomínky a komentáře vkládejte pouze pokud se domníváte, že by mohli být ostatním čtenářům k užitku. Pro zachování příjemného klimatu jsou komentáře moderovány.

All Rights Reserved by Info Trutnovák © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Kontaktní formulář

Název

E-mail *

Vzkaz *

Používá technologii služby Blogger.