Text
POSLEDNÍ
recent

Omezení provozu na oddělení osobních dokladů

Omezení provozu na oddělení osobních dokladů a evidenci obyvatel
datum vystavení: 22.04.2016, datum stažení: 27.05.2016

Pro zlepšení podmínek při čekání a vyřízení žádosti u agend osobních dokladů a evidence obyvatel bude v měsíci květnu na tomto oddělení instalována vzduchotechnika.

Z toho důvodu dojde ke změně provozu oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel tak, že ve dnech 5., 6., 12., 13., 19., 20., 24., 25., 26. a 27. května 2016 bude oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel pro veřejnost uzavřeno.

O případných výjimkách z uzavření s ohledem na průběh stavebních prací budeme veřejnost každý týden informovat na internetových stránkách města.



Z uvedeného důvodu pro ostatní dny dochází naopak k rozšíření úředních hodin

Po (2., 9., 16. a 23. května 2016)     7,30 - 17,30

Út (3., 10. a 17. května 2016)           7,30 - 16,30

St (4., 11. a 18. května 2016)           7,30 - 17,30

 Od 30. května 2016 pak bude na oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel opět zaveden běžný provoz.

Jakékoliv případné dotazy vám rádi zodpoví pracovníci oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel MěÚ Trutnov na telefonních číslech 499 803 220, 499 803 115, 499 803 326, 499 803 224.

Děkujeme za pochopení
Mgr. Leoš Křemenský
vedoucí odboru správního


Žádné komentáře:

Okomentovat

Připomínky a komentáře vkládejte pouze pokud se domníváte, že by mohli být ostatním čtenářům k užitku. Pro zachování příjemného klimatu jsou komentáře moderovány.

Používá technologii služby Blogger.